Author Topic: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)  (Read 174272 times)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #120 on: 16.12.2010, 07:47:48 »
Капаците на талигите имат само декоративна функция ... Те не са оригинален елемент от производителя. Поставени са в Лайпциг по искане на гражданите или Градския съвет (което там е съпоставимо).
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #121 on: 16.12.2010, 09:27:36 »
Капаците на талигите имат само декоративна функция ... Те не са оригинален елемент от производителя. Поставени са в Лайпциг по искане на гражданите или Градския съвет (което там е съпоставимо).
А сега обясни за чий се свалят тук, по чие искане?  :P

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #122 on: 16.12.2010, 10:08:47 »
По принцип всички елементи, вкл.декоративни, трябва да са си на мястото, иначе хайде да свалим капаците на двигателите, нали возилата вървят.


И аз съм на този принцип. Нали уж повечето хора искат превозните средства да са във фабричния си вид? Явно тези капаци не са фабрични, но все пак след като са сложени, значи има причина, която не е за пренебрегване.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #123 on: 16.12.2010, 10:32:18 »
Капаците на талигите имат само декоративна функция ... Те не са оригинален елемент от производителя. Поставени са в Лайпциг по искане на гражданите или Градския съвет (което там е съпоставимо).
А сега обясни за чий се свалят тук, по чие искане:P

Не е задължително да има "искане" за свалянето им, просто може да се счупят, например при ПТП.

Относно споменатите като пример капаци на двигателите - даже и да ги свалят вие не може да видите за да го коментирате ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #124 on: 16.12.2010, 10:38:51 »
Гражданите са искали капаците защото трамваите са им били шумни и според европейските норми, който така и не искате да разберете, не трябва да има открити части пред и около трамвая. Това се прави с цел при повличане или удар с човек, той евентуално да има минимални наранявания. Въобще не са декоративни но както и да е.
The Grand Tour

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #125 on: 05.01.2011, 09:28:44 »
4045 пак е сам по 22 без ремарке  :angry: Няма и един светофар време и зад него е 4075+4756, който се тътрузи празен, а 4045 вече беше гъчкан от 3-тата спирка  :rolleyes:
I'll be back®

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #126 on: 05.01.2011, 09:56:19 »
Вчера се возих в 4075+4756 - направи ми като цяло много добро впечатление прекрасното отопление и меката возия. Липсата на предпазните капаци по талигите е наистина разочароваща.

Дано ги пазим тез трамваи, защото са страхотни.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #127 on: 05.01.2011, 10:24:51 »
Зависи от инвентарния номер :) Преди време, по големите дъждове, се возих в ремаркето на 4044 и отпред, в пространството преди първа врата, където би била кабината, се лееше вода. Не просто капеше, а се лееше от уплътненията и имаше доволно голяма локва на шкафчето и по пода.
I'll be back®

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #128 on: 13.01.2011, 19:25:00 »
Най-после и аз се возих на този модел, състава беше 4044+4768. Много ми хареса - вози меко, сравнително тихи е, пътническия салон е доста уютен, а кабината на живо изглежда още по-добре, отколкото на снимка. Субективното ми мнение е, че това вмомента са едни от най-симпатичните трамваи в София от гледна точка на естетическите си качества и атмосферата, която създават. Готина комбинация от сравнително модерна техника (поне според написаното, което намирам по темата) и готин ретро дизайн.  8)
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #129 on: 15.01.2011, 14:23:22 »
Ами ще се лее водa, щото в Искър сигурно не сa чувaли зa силикон зa прозорци. Инaче трaмвaите с едни от нaй-хубвите в София, докaто не почне мaсовото им побългaрявaне по всички пaрaметри.

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #130 on: 19.03.2011, 18:06:02 »
 Да ви попитам кой е вагона на 4044?
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #131 on: 19.03.2011, 18:06:46 »
4768, ако не са правили някаква размяна.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #132 on: 19.03.2011, 18:11:00 »
Не не е правена размяна, все още са 4044+4768.  :)

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #133 on: 19.03.2011, 21:20:31 »
 Мерси много за информацията  :)
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #134 on: 02.04.2011, 17:36:42 »
4044 има едни много странни вибрации при движение. Като от зъбни колела, които нямат добро сцепление. Не знам от какво се получават тези вибрации, но човек може да ги усети чак в стомаха си. Много неприятни и като резултат цялостното возене на вагоне е доста дървено. Нищо чудно, че германците са изхвърлили този вагон на нас.
« Last Edit: 02.04.2011, 17:57:36 by rch »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #135 on: 02.04.2011, 18:03:36 »
Ми вози се в ремаркето .Или най добре с двойката.С нея няма проблеми.

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #136 on: 02.04.2011, 19:37:03 »
4044 има едни много странни вибрации при движение. Като от зъбни колела, които нямат добро сцепление. Не знам от какво се получават тези вибрации, но човек може да ги усети чак в стомаха си. Много неприятни и като резултат цялостното возене на вагоне е доста дървено. Нищо чудно, че германците са изхвърлили този вагон на нас.
Да ти имам проблемите...Тези трамваи са уникални,не знам какво усещаш,но малко са трамваите по-добри от
тези.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline Chato

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #137 on: 02.04.2011, 20:00:46 »
Един вагон отзад е вече издраскан от вандали с маркер. За съжаление не запомних номера. Някой, който често използва 22 може да потвърди.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #138 on: 02.04.2011, 20:28:27 »
Нищо чудно, че германците са изхвърлили този вагон на нас.
Германците изхвърлят от употреба всички побратими на този вагон. За нас обаче те са върхът на сладоледа.

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #139 on: 03.04.2011, 00:18:01 »
Ми вози се в ремаркето .Или най добре с двойката.С нея няма проблеми.
В кое да се возя?! Това е любимият ми отговор от някой в ЦГМ! Като не ми харесвало нещо, да не съм се возел! Абе на някои хора явно не им е ясно, че АЗ СИ ПЛАЩАМ ЗА ДА СЕ ВОЗЯ, не някой да ми разтяга локуми какво да правя! Като е очевадно неизправен трамваят, да го вкарат на ремонт. Отделно от вибрациите в 4044, като се гледа отстрани при движение от друго ПС, определено се вижда как целият вагон се тресе.
А Storm, що не престанеш с глупавите подмятания?!