Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270508 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Сахаров и Ляпчев е свързано пряко с направата на метрото, затова....
Хм, току виж преразгледат приоритета на метролъча до Аерогарата и направят по-напред този до Младост-4. А за Дружба - амчи те нали ще си имат ТМ23 (чувствам, как ще отнеса псувни от Бороспорт  :D)

А иначе "аргументът" на Христов е буквално поставяне на каруцата пред коня. За да намалеят задръстванията, трябва да се построят кръстовища на 2 нива. Но такива не могат да се строят, защото ще предизвикат задръствания! Параграф 22  :angry: Атина, Барселона и Берлин стиснаха зъби за малко и след това задръстванията останаха в историята. Ако в Барселона бяха строили едно кръстовище на година, сигурно щяха да приемат олимпиадата през 2992 г.!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Благуне хич не си го и помисляй. Аз отдавна след като пуснаха въздуховозЪТ се отказах. То се е видяло, че си пътувам с колата. Кой знае ако някога метрото стигне до Дружба може и да не живея вече там :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Те пък все едно щяха да ги почнат едновременно тия пет кръстовища. Сега пак никога няма да станат...

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Сахаров и Ляпчев е свързано пряко с направата на метрото, затова....
По-скоро с продължението на Сахаров към Младост-2, което ще стане дубльор на Малинов. Метрото по Малинов няма да е толкова скоро.

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Quote
5 нови детелини оправят трафика в София, но след 5 години

15.04.2010

За недземните кръстовища вече има избрани изпълнители 





Столичната община обещава край на трафика до 5 години.

Снимка: Булфото

 
До пет години в София ще има пет нови надземни кръстовища, съобщи заместник-кметът по транспорта Любомир Христов.

Едната детелина ще е при Телевизионната кула - продължението на алея „Яворов".

Подобни кръстовища ще има при бул. „Н. Вапцаров", както и на „Симеоновско шосе".

Има още два проекта - на бул. „Акад. Ив. Евст. Гешов" - на кръстовището с ул. „Георги Софийски" и с бул. „България" и кръстовището на бул. „Андрей Ляпчев" и „Андрей Сахаров" в ж.к. „Младост".

Христов допълни още, че вече са избрани и изпълнителите на проектите след проведени конкурсни процедури.

Зам.-кметът каза още, че ще има известни проблеми при изграждането на метростанцията при „Витошка" и „Патриарх Евтимий".

„Изграждането на метрото води в известна степен до затруднение в трафика. Това е неизбежно, за съжаление, но пък след приключването на тези дейности там, където върви трасето на метрото, ще се почувства благоприятния ефект на една нова пътна инфраструктура", добави той.

http://www.dnes.bg/sofia/2010/04/15/5-novi-detelini-opraviat-trafika-v-sofiia-no-sled-5-godini.89370

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Столичната община започва да строи кръстовища на две нива

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/07/02/927016_stolichnata_obshtina_zapochva_da_stroi_krustovishta_na/
Quote
Столичната община ще започне да строи кръстовища на две нива за отпушване на трафика в края на тази година. Това обяви днес кметът Йорданка Фандъкова на дискусия за транспортния модел на София.

Тя ще предложи до седмица проектите на Столичния общински съвет, които трябва да разреши те да бъдат направени със заема от Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) от 68 млн. евро. Общината има намерение да направи на две нива кръстовищата при Лъвов Мост, на бул. "Ив. Ев. Гешов" и бул. "Георги Софийски", при Бакърената фабрика, при бившата телевизионна кула и при булевардите "Андрей Ляпчев" и "Андрей Сахаров".

Предвиден е и ремонт на Петте кьошета, като там вероятно само трамваят ще бъде качен на по-високо ниво, каза главният архитект на София Петър Диков. В момента той преговаря с хората, които живеят на бул. "Скобелев", които се притесняват, че при отклоняването на трамваите 1 и 7 по тяхната улица мотрисите ще минават буквално пред прозорците им. Когато обяснихме на хората, че това е временно - за 1 година и какво точно ще направим там, те се успокоиха, каза Диков. В Бъдеще трамваите ще бъдат отклонени или по бул. "Скобелев" или по бул. "Патриарх Евтимий", за да стане част от бул. "Витоша" чиста пешеходна зона.

Кметът Фандъкова ще предложи на общинските съветници да се отложи ремонта на две кръстовища - на бул. "България" и бул. "Ив. Евстатиев Гешов" и на бул. "България" под моста на НДК, където трябваше да се изгради кръгово кръстовище. За първия ремонт общината се отказва, защото заради други ремонтни дейности в района трафикът ще бъде много блокиран. Кръстовището при НДК пък ще е неефективно, ако стане кръгово.

Нов проект ще бъде изготвен и за Сточна гара, уточни Петър Диков. сегашният проект бил грандомански и затова все още не бил реализиран. Там вероятно също ще има кръстовище на две нива.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Кучето си лае керванът си върви... Мине се не мине 3 години и старата песен на нов глас, а реализация никаква. >:(
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Андрей Ляпчев и Андрей Схаров не се пресичат!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Е, нали сега ще ги свържат.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Преди се раздухваше кръстовище на Свети Киприян и Андрей Ляпчев. Може би за това е ставало въпрос.

Иначе преди няколко месеца от Общината обявиха, че повечето от лансираните кръстовища няма да се строят тази година.

вижте това за вдигането на трамвая на естакада в района на 5-те кьошета е нещо ново
« Last Edit: 02.07.2010, 18:18:17 by blagun »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Андрей Ляпчев и Андрей Схаров не се пресичат!

Пресичат се.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Зад Билата ще е глупаво ако там е надлезът, но както се реши

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Много приказки - никакви проекти...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Зад Билата ще е глупаво ако там е надлезът, но както се реши
Каква Билла, какъв надлез???

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Хаха, като цъкнах върху новите съобщения от тази тема и ме върна 2-3 години назад, статията общо взето е същата, която коментирате и в момента  :D

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Зад Билата ще е глупаво ако там е надлезът, но както се реши
Каква Билла, какъв надлез???

До МС Младост 3 където ще е триъгълникът Малинов, Ляпчев, Сахаров.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
До МС Младост 3 където ще е триъгълникът Малинов, Ляпчев, Сахаров.
Там никой не се гласи да прави надлез. Малинов ще слезе в траншея на долно ниво. Горе ще са локалните платна и напречните улици.

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
За мен най-наложително кръстовище на две нива винаги е било "България" и "Гешов", за съжаление пак го отлагат.

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Доколкото разбрах, е направена цялостна оценка за това къде са най-тежките места, с измерване на трафик, пикови часове и натоварване и сигурно това е резултат от тази оценка. Иначе аз също мисля, че българия и гешов може страшно много да помогне, само дето и Георги Софийски трябва също да е към тях.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Доколкото разбрах, е направена цялостна оценка за това къде са най-тежките места, с измерване на трафик, пикови часове и натоварване и сигурно това е резултат от тази оценка. Иначе аз също мисля, че българия и гешов може страшно много да помогне, само дето и Георги Софийски трябва също да е към тях.
България/Гешов е заменено от Георги Софийски/Гешов, както се вижда от цитата от 02.07.2010 на сър Хъмфри, това излезе и в съботния Труд: http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=532527. Най-смешното е, че са се отказали от България/Гешов... защото било много натоварено и нямало как да се строи. Ами хайде тогава на ненатоварените места да строим! Изобщо защо да се занимаваме с натоварената София, хайде да направим кръстовища на две нива в Горно Камарци! По същата логика вместо продължаване на Тодор Каблешков в източна посока ще му направят второ платно на съществуващия участък - т.е. ще получим градска магистрала от бул.България към нищото!
Но докато през ден се поднасят нови и нови проекти, а тези отпреди месец се забравят, напредък няма да има.

Ако платят на пет агенции, те ще им предложат пет набора от кръстовища, в крайна сметка за да се завърши нещо, трябва да се започне.

За трамвая на горно ниво на Петте кьошета - нямам думи!
« Last Edit: 05.07.2010, 19:19:30 by blagun »