Author Topic: Транспортното обслужване на Дружба  (Read 30012 times)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Аз не мога да разбера как работещите в индустриалната зона и живеещи в Дружба-2 ще стигат на работа и ще се прибират от там, защото такива има. Да пратят 404 до Дружба-2 поне, а 304 да пратят до гаража, ако е зор нещо да върти там. Също така - май ще има промени на маршрутите за 204 и 604.
Нека bonbon сподели промените за всички линии, за да видим пълната картинка! ;)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Освен, че редовният 88 със съчленени автобуси няма никакъв смисъл да се забива в катун Миленков с население под 1000 души основно мургави братя улиците в катуна и обръщалото са тесни и провирането на съчленен автобус ще е трудно. 88 на практика прави панорамна обиколка на промишлената зона и по-голямата част от Дружба 1 и стига от Дружба 2 до Младост 1 за около 20 минути при липса на по-сериозни задръствания, но до завършването на пробива Копенхаген няма как да се осигури по-бърз пряк транспорт. 404 е нужен за връзка между Дружба 1 и 2 и промяната на маршрута му ще доведе до по-голямо натоварване на ТБ 4, съответно ще се наложи неговото сгъстяване. :rolleyes:
« Last Edit: 20.11.2024, 15:34:58 by V.Peichev »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Аз не мога да разбера как работещите в индустриалната зона и живеещи в Дружба-2 ще стигат на работа и ще се прибират от там, защото такива има. Да пратят 404 до Дружба-2 поне, а 304 да пратят до гаража, ако е зор нещо да върти там. Също така - май ще има промени на маршрутите за 204 и 604.
  Да виж за това не се сетих. Там нямаше ли още няколко линии, като 7, 8- и 10 ка, която дублира 88 от Дружба 2 до гара Искър? Те колко се ползват в този участък особено ако минават пред 88?

Нямам идея в час пик колко се пълни 88 там нека някой който има наблюдение да каже. До гаража също е добре да има редовна линия все пак много хора работят и в него, сигурно поне няколкостотин човека.
« Last Edit: 19.11.2024, 11:40:01 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
7 има няколко курса на ден, 8 е на около час. Не са пълноценен транспорт между Дружба 2 и промишлената зона.  :rolleyes:

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Откъде идва всичката тази информация? Щом има нещо като потвърждение от @viktor, звучи по-притеснително.

Ако си представя някой в общината, че ще разбута работеща транспортна схема на цял квартал с 60К човека без да го обсъди с местните, мандата ще му умалее. 88 наистина е празен в частта след Дружба-1, но всички други споменати си имат установени ползватели. 204 ако го пратят да обикаля по квартала вместо 404 е гарантирано, че недоволни ще има, и то много. Да не забравяме, че въпросната линия по последните официални преброявания преди десетилетие, возеше повече пътници от 95% от трамваите в София. Не може просто да се рисува на някаква карта.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
...
Всички варианти са абсурдни и не трябва да се позволява да се разгледат дори! 88 можеше да не се пипа до завършването на бул. Копенхаген ( вярно няма много хора след МС Искърско Шосе ), 404 е абсурдна промяна и дефакто правят лека размяна по старата част на ул. Обиколна -> 404 за 304 до МС ИЕЦ, нищо че 404 още в Дружба 2 е пълен, 304 трябваше от да слиза чаак долу до бул. Проф. Цветан Лазаров и оттам по 204, а можеше и до Гаража, а 404 да го оставят да върти при тролея. 204 да не смеят да го пипат освен ако не е за сгъстяване.
« Last Edit: 19.11.2024, 18:11:44 by difian »

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Инфото е от групата на село Кривина - Ивайло Александров, който е участвал на среща на транспортна комисия.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Инфото е от групата на село Кривина - Ивайло Александров, който е участвал на среща на транспортна комисия.
Все си мисля, че допълнително имаше още неща. От вече споделеното личи, че се намаляват интервалите на обслужване и се скъсява времето за пътуване до метрото за много територии. :)

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
В групите на Дружба започна да циркулира тази снимка с предложения очевидно от Спаси София и недоволството е доста силно, предполагам главно заради 404. Не знам откъде са се появили снимките, на сайта на СС не ги откривам, нито на фейсбук страницата им.

Според мен за 304 няма кой толкова да страда от сегашните спирки, като спрат да се обслужват, но за 404 е абсурдно да се отреже връзката на цяла Дружба 2 със Слатина и гарата. От друга страна факт, в момента дублажът ТБ4 и 404 е голям и "синхронът" между двете линии не помага особено.

Идеята за 404 по маршрута на 11 според мен е абсурдна, ако идеята е да се движат и двете там и има логика единствено, ако ТБ11 ще се насочва в друга посока, но къде? За мен би било по-логично например след закупуването на дуалните тролейбуси ТБ11 (или част от колите с нов номер) да се прати до Миленков, а 88 и 404 да запазят сегашните си маршрути.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
То и сега има достатъчно дублаж между 4, 11 и 404. Аз си мисля за 404 еднопосочно по „Проф. Цветан Лазаров“ и „Списаревски“ с обръщане на метростанция „Дружба“, а до гараж „Дружба“ 304. Последната опашка на 404 от „Копенхаген“ до гараж „Дружба“ освен загуба на време не знам какво е друго. Не ѝ стига, че се влачи адски през разбитите пътища през „Слатина“, да стига и до другия края на „Дружба“ през най-дългия възможен път.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
По бул. Копенхаген и към Джъмбото по ул. Обиколна трябва или 1 линия на 10 минути или 2 линии на по 20 минути ( сегашен вариант ) със синхрон поне в едната посока, единствено идеята за 304 не ми се струва толкова абсурдна колкото другите, може вместо по ул. Обиколна да слиза до Цветан Лазаров и от там към гаража, а 404 вместо до гаража може да се прати до Джъмбо.

В една друга вселена можеше и да имаме 384 по ул. Обиколна да кръжи между Дружба 1 и 2.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
..започна да циркулира тази снимка с предложения очевидно от Спаси София и недоволството е доста силно.. Не знам откъде са се появили снимките, на сайта на СС не ги откривам, нито на фейсбук страницата им.

Със сигурност е тяхно дело, лилавите цветове и дизайна не могат да се сбъркат.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
304 изглежда като смислена промяна, такава линия няма, а е нужна, офисите горе на Цариградско се обслужват само от селски линии и то по чиста случайност в заварено положение. Комплексите около Цариградски също са зле обслужени, а там вече живеят много хора.

...
404 се ползва сериозно в "опашката", по-точно от спирка "бл. 501". Покрай Обиколна разходката е излишна, да, но няма друг начин да се обслужат 4та и 5та част. Относно гаража, след същата тази спирка 404 винаги е абсолютно празен, шофьорите ходят пеша и си хващат 204 от кръстовището с Цветан Лазаров, където шофьорите винаги спират неофициално ако видят колега. Така че разходката на автобус до гаража според мен е излишна като цяло.

С риск да се повторя, не е ясно кой и с каква цел е решил да прекроява нещо работещо. Както някой написа "промяна, за да има промяна". Отнемането на 404 от Дружба-2, както и каквато и да е промяна на 204 ще срещне сериозен отпор от местните и с право. Дано четат великите идеолози на тази простотия тук и се вразумят на време.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
А сигурни ли сме, че такова предложение наистина има? Защото всеки може да начертае маршрут с графичните белези на "Спаси София" и да разбуни два квартала, ако има политическата нужда от това.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Като цяло нищо не е сигурно - няма нищо официално. Прекрояването на тези 3 линии вероятно ще изисква прекрояване и на останалите линии, включително тези към селата. Затова в предходния ми пост предположих, че за 204 и 604 сигурно ще бъдат предложени също промени. Докато не се появи официален документ с параметри или подробна публична информация, няма смисъл да се правим на врачки.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Никой не спомена нещо и за трите нови линии 180, 181 и 188, които бяха отразени в другата тема.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Коя е тази тема, че нещо съм пропуснал?

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Първоначално долното мнение и следващите няколко бяха в темата за оптимизация на автобусните маршрути

В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете?
88 след МС Искърско шосе се пращал към Д.Миленков като се закриват всички спирки по сегашния маршрут към Дружба 2.
Три нови линии - 180,181 и 188. Едната до Софийска света гора, другите две до Видните и Казичене като сегашната линия 8 се закрива. Като тези линии щели да работят само в пиков час, пък в непиков час маршрутът щял да се променя (като онази линия 805 на повикване).

В заседанията на СОС не виждам нищо освен за обединението на тм 1 и 3 и закриването на 288.

Промяната на А88 вероятно е цел да се премахне примката на А10 около ЖП линията, но е интересно коя линия е планирано да минава през асансьорния завод. Ако в действителност няма пътници в А88 до Дружба-2, то може да се скъси до гара Искър като през курс автобусите да отиват до кв. "Димитър Миленков". Нека да не забравяме, че апетитът идва с яденето и по-редовен автобус може да е по-популярен от А10.

За А304 нямам мнение, но не виждам никакъв смисъл да се пипа А404 и да се праща през места със слаб пътникопоток, да не говорим, че голяма част от Дружба-2 ще изгуби връзката си с гарата.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Очаквах да е нещо шарено със схемичка нарисувана на картата! Изобщо всичко до момента ми се струва някаква партенка, но винаги от храста може да изкочи заек...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Няма никакъв смисъл съчленените автобуси по 88 да се провират по тесните улици в катун Миленков и да се мъчат да обръщат - населението е под 1000 души, основно мургави братя гратисчии и пътникопотокът е прекалено малък.  :rolleyes: