Аха, и 76 спира на Витошка, а 204 на петте кьошета, нали? Много по-смислено е по-голяма част от ресурса да се насочи към ТБ5, както едно време това беше редовна линия и 8 свързваше Цариградско с болниците и Петте Кьошета, с всяка година интервалите на 5 се съсипват повече и повече, но е много важно целия електротранспорт да ходи до Паметника Левски и Сточна гара.
То пък ако говорим за смисъл е много смислено целия ГТ от Младост да завива посока НДК и само един 213 и 305 да ходят към гарата. ТБ3 си е много добра линия. Но в тоя вариант можеха 5 да го спрат, да скъсят интервалите на тб3, да го синхронизират с автобусите на Плиска и да прави връзката за мераклиите към НДК
Като живеещ в района на тролейбусната спирка на "Александър Жендов" и ползващ редовно тролейбусите смея да твърдя, че ТБ 3 е най-празната линия, която съм виждал тук, неведнъж ми се е случвало да пътувам с още едва 2-3 души, особено ако 4 и 11 са минали преди това, което се случва доста често. Аз всъщност много харесвам ТБ 3, защото е рядка възможност да стигна до СУ или пл. "Васил Левски" в що-годе празно возило.
От друга страна, ТБ 5 много често е пълен, дори в почивни дни, което ясно показва, че интересът към района на Патриарх Евтимий, НДК, Руски паметник и т.н. е много по-голям. Почти всеки път, когато ползвам ТБ 5 в делничен ден в час пик, пътниците висят по вратите.
Мнението, че ТБ 5 трябва да се закрие за сметка на ТБ 3 определям като
откровена подигравка с живеещите в моя район и едно от най-абсурдните мнения, които съм чел в този форум. Това би било поредната стъпка към съсипването на тролейбусния транспорт тук. Бих одобрил подобна идея само при условие, че ТБ 3 поеме маршрута на 5 със съчленени тролейбуси.
Като цяло бих обобщил, че най-хубаво си беше, когато 5 и 8 завиваха наляво от СУ, а 4 и 11 - надясно. И това го казвам като пътник, който основно използва именно линиите към СУ и пл. "Васил Левски".
П.П. точно докато го пиша това, покрай мен мина 1632 по 3 със забележителната бройка от двама човека вътре. Дори нямаше 4 и 11 отпред.