Ако още не си разбрал има теснолинейни трамвай с междурелсие 1009мм, има и широколинейни трамвай с междурелсие като влаковото - 1435мм
айде сега пък ти глупости. понятието широкорелсов трамавй НЕ съществува. тва е няква много изкривена простотия - нарича се трамавй с нормално междурелсие, като 1435 е прието за стандарт за нормално. (е, ако си в русия със сигурност ще чуеш друга теория и цифра за норламно междурелсие, но те руснаците в кво ли не са наопаки на света...)
Да просто не знаех колко са на влаковете,но как от трамвайни релси е минал на влаковите
има два варианта - на собствен ход до гара Подуяне и от там натоварен с платформа (това е трудния варинт, който не ми се вярва), после отново спуснат.
от коловоза, директно свързващ трасето покарй гара Искър със националната жп мрежа - тва е най-вероятното, т.к. така или иначе трябва машина да маневрира с мотрисата в депото.