Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250200 times)

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Ето - ходих да я щракна, информативно, но се вижда...

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Така поставена в правата движение с 25 км/ч е ОК. Но в отклонението - 5 км/ч  :help:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Очевидно ще има ККМ двупосочно по Нансен. Има поставени държачи за мрежата по стълбовете в посока Хилтън.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Постарах се и направих картосхема на това, което се строи като мрежа в участъка около НДК. Разгледах на място допреди малко. Очевидно правят 2 в 1 - подготовка за спиране на движението във връзка с реконструкцията на тунела НДК (двупосочен Патриарх) и строителство на новото трасе по Черни връх и Арсеналски към Гоце Делчев.
На картосхемата съм отбелязал:
С тъмно синьо съществуващата мрежа, която е в употреба. С пунктир съм отбелязал обръщалото на Одеон, което трябва да се възстанови при възстановяване на булеварда при метростанцията там.
Със светло синьо съществуващата мрежа, която не е в употреба, но с малко постягане може да се използва при нужда.
Със оранжево съм отбелязал новата мрежа, която видимо се строи в момента. С пунктир съм отбелязал завоят надясно от двупосочен бул. Патриарх Евтимий към бул. Фритьоф Нансен, която също би трябвало да се изгради, тъй като със сигурност трасето на тролейбуса ще е готово преди свършека на ремонта на тунела на НДК. Тоест - новата линия ще тръгне с временен маршрут от Петте към Черни връх, заради ремонта на тунела на НДК. Би трябвало в тази посока да се пусне през тунела когато стане готов.
Със зелено съм обозначил други ценни връзки, които също трябва да се изградят ако имат акъл от Столична община и Столичен електротранспорт. Няма да фалират от това.
Прикачвам картата и снимки от днес - на местата, подготвени за стрелки, по чиито ориентир съм изготвил картата. Двете стрелки - автоматична за ляв завой от Патриарха към Фритьоф Нансен и изходяща - за ляв завой от Фритьоф Нансен към Патриарха са поставени и тролейбусите се забавят там. Можеха на такива скоростни булеварди да се постараят повече и да поставят вносни високоскоростни стрелки ама нейсе - Столичен Електротранспорт трябва да лапка от патенти, а пътниците - кучета ги яли...
Прикачвам и снимка на ТИС "Перловец", който се намира на ул. Петър Берон. Прикачвам и снимка на завоят наляво от ул. Любен Каравелов към ул. Раковски, за да покажа, че е възможен стига да се разкарат част от паркиращите. Там само дето един върху друг не са започнали да паркират...  :help:
« Last Edit: 30.12.2018, 13:03:36 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
l Прикачвам и снимка на завоят наляво от ул. Любен Каравелов към ул. Раковски, за да покажа, че е възможен стига да се разкарат част от паркиращите. Там само дето един върху друг не са започнали да паркират...  :help:

Не е ли по-смислено влизане по Гургулят? Там не паркират.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Не е ли по-смислено влизане по Гургулят? Там не паркират.
Да, там е далеч по-смислено.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Гургулят е хипотетично възможен вариант. Там обаче трябва да преправиш влизането и излизането от улицата. Кривите са прекалено остри. Паркирането в близост до ул. Раковски трябва да се премести от ляво, за да може тролейбусът да се изнесе максимално вдясно, за да завие наляво.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
От Гургулят до П.Евтимий не се паркира по Раковски, което не може да се каже за останалия участък където Раковски е еднопосочен. Безумното двустранно паркиране около ъгъла с В. Левски води до това че неведнъж съм бил свидетел как тб9 не може да завие от тунела и да влезе в Раковски.

Но много по-цивилизован вариант е П.Евтимий да стане двупосочен от Нансен до Раковски без Синя зона. Така проблеми със завои и паркирали няма да има. Една лента в тази посока ще е достатъчна.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Но много по-цивилизован вариант е П.Евтимий да стане двупосочен от Нансен до Раковски без Синя зона. Така проблеми със завои и паркирали няма да има. Една лента в тази посока ще е достатъчна.
Линейките няма да има къде да спират за I градска, а също и докараните по спешност.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Точно обратното - линейките ще могат да докарват от две посоки, а не само от една. При 4 метра лента и скосен тротоар ще има място за 3 или 4 линейки които да се качват с две гуми на тротоара. Сега положението пред болницата е спиране зад паркиралите и носене на болните между колите до входа. А би трябвало да е като пред МВР болницата, там даже спирането е забранено и гонят до дупка. Да не говорим че болницата има двор който е редно да се разчисти и да го ползват по предназначение. Положението сега с платена Синя зона за околните живущи пред входа на централна болница е малко безумно.
« Last Edit: 31.12.2018, 14:10:55 by fafan »

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Първа градска има безистен с голям двор отзад, където навремето паркираха десетки линейки и оставаше много място. Би било прекрасно Патриархът да си стане двупосочен по цялата дължина, както преди, ще се спестъят сума ти обикаляния.
« Last Edit: 02.01.2019, 01:06:00 by qwerty95 »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Това ще доведе до привличането на транзитен трафик. Ако се върне двупосочното движение само в този къс участък ще е по-добре за прилежащите кооперации, все пак сега този трафик минава в тунела далече от тях. Ще видим догодина като се върне частично двупосочното движение как ще бъде, може да послужи като тест, аз прогнозирам колони и задръствания нон стоп.

Друга идея: тъй като стана дума за завоя на тб9 от тунела към Раковски - не е ли по-добре тб9 в тази посока да се движи направо до Одеон, там ляв завой и на Патриарха и Раковски десен завой? Ще прави по-добра връзка с бъдещата метростанция на Попа.

Offline Sh1zO

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли кога ще пуснат новото тролейбусно трасе през Арсеналски и до колко е готово към днешна дата?

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 612
    • View Profile
    • Email
Опънат е контактен проводник по "Бяла черква" от кръстовището с "П. Ю. Тодоров" до обръщалото при "Спартак". От обръщалото до Хемус въобще не се работи. От Хемус до Патриарха са опънати като че ли всички напречни въжета и са поставени конзолите. Контактен проводник не е опъван. Това е положението отпреди 3-4 дни. Оттогава не съм минавал и не знам правили ли са нещо.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Опъват проводници от Патриарха по Фритьоф Нансен до температурния компенсатор, който ще е на спирката на моста на влюбените.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
От днес има монтирана събирателна стрелка на излизане от подлеза НДК в посока Одеон (след Раковска).

**Веднага след светофара е и не е толкова близо до спирката. :)
« Last Edit: 24.01.2019, 10:28:25 by ghost8 »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Къде по-точно са я сложили?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
От написаното излиза че е на Васил Левски преди спирка 6ти септември.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Ясно, въпросът беше колко близко до спирката. Най-добре щеше да е малко преди спирката, така че тролеите да намаляват за спирката и стрелката само веднъж, а до там да окачат двойна мрежа.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
    • View Profile
Издълбали са траншея около релсите по Черни връх, явно ще правят трасето обособено.
The Grand Tour