Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 209443 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Абсолютно, А7 набира много бързо скорост, не се усеща придърпване. Спира и тръгва максимално плавно, и като добавка, днес машинистЪТ го караше с максималната разрешена скорост между станциите. ВлакЪТ изглежда много добре с новите дръжки и обновен салон, а возията му е много, много добра.  :fan:
« Last Edit: 31.03.2015, 04:02:40 by difian »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Само дето мацаниците почнаха и в метрото - като са боядисвали вратите, са оцапали уплътненията и металните лайсни.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Защо като спират на станция усещането е все едно хвърлят котва? Изведнъж нещо изтропва точно при спиране. Така ли бяха в началото?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Такова изтропване има и при потегляне. Когато машинистът премести лоста максимално напред на позиция за пълна тяга най-напред има едно рязко подскачане напред, след което нещо изтропва преди да се установи постоянно ускорение.
« Last Edit: 31.03.2015, 08:59:21 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Тропат връзките между вагоните. И машиниста не блъска "лоста", а го премества на по-горна позиция.
...Така ли бяха в началото?
Не в началото не се усещаха толкова явно, но все пак е техника и остарява. Ако всичките минат ремонт като А7 и се окаже сполучлив, то това придърпване и дискомфорт няма да го има.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Днес се возих на А4, беше с дръжки м/у вратите, ама и потропваше..
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
В А6 днес при отваряне/затваряне на вратите се чуваше силен шум от смачкана тънка ламарина.Иначе ми е правило впечатление, че при потегляне талигите на повечето стари състави се отместват напред точно както беше някога при Софиите, а първият вагон се клати много повече от останалите след него :)
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
 :D
Ето че Метрополитен се грижи за това феновете на трамваи София да не страдат. Талигата тръгва преди трамвая => класика.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
В А6 днес при отваряне/затваряне на вратите се чуваше силен шум от смачкана тънка ламарина.Иначе ми е правило впечатление, че при потегляне талигите на повечето стари състави се отместват напред точно както беше някога при Софиите, а първият вагон се клати много повече от останалите след него :)
При бъдещите ремонти на влаковете, би трябвало, точно това действие на влаковете, да изчезне. Да не забравяме, че тези влакове са си на годинки, а след няколко години им предстои модернизация.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
По едно време бяха изчезнали въпросните удари при потегляне. Явно е въпрос на поддръжка.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Русичите имат резервно захранване и затова нямат този проблем.
Значи трябва всички "лопатки" да контактуват с третата релса, за да има пълно захранване, така ли?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Всички на съответния вагон.

Offline a40

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Здравейте. Прави ми впечатление, че вратите на старите влакчета се затварят с доста мощен трясък, дори леко отскачат една от друга. С електрическо управление ли са, и имат ли някаква защита? Имам чувството, че ако ръката на някой се озове между тях, когато се затварят, буквално ще бъде размазана.

Иначе много им се кефя, именно заради тези "недостатъци?" (или екстри), като вратите, вентилацията, присецването и тропането от талигите при тръгване и спиране, значително по-широкото вътрешно пространство и т.н. Всеки път като сляза на перона се надявам да ми се падне именно едно от тях, пътуването е много по-интересно и приятно  :rolleyes:

Поздрави

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Здрасти, влаковете са си на годинки, но имат защити и например при захапан предмет, влака не може да тръгне с полуотворена врата. Ако някой си мушне ръката, наистина ще се удари, но дори и при най-новите ни тролейбуси може да стане проблем ако си мушнеш ръката. В метрото и споменатите от теб влакове, на самите врати има гумена част в края им, именно за да омекоти евентуален удар.
Много често се случва и по-големи части от ръка да се озоват между вратите, но за сега никога не е имало сериозни инциденти и дано да няма.

Offline a40

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Благодаря за отговора :) Все пак ми направи впечатление, че гумените уплътнения са, ако може така да го обясня, като "мъжко" и "женско" и влизат едно в друго, когато врататите са затворени. Дано не се озоват нечии пръсти между тях :) Определено има много повече душа в старите влакчета, дано още дълги години да останат в експлоатация.

Поздрави и приятен уикенд.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Никаква "работа" няма да ти свърши гуменото уплътнение ако случайно се окажеш с притисната ръка или пръст между двете крила на вратите. Тази гума вече е трудно да се нарече гума, защото е остаряла и се е втвърдила ужасно, въобще не е мека. Би било добре, когато ги модернизират да ги снабдят със забавяне на скоростта в последния момент преди окончателното затваряне на вратите, както е при новите влакове. В момента притискането на вратите при старите влакове всъщност е често срещано при претъпкан влак в пиков час, защото хората са свикнали на новите влакове(които са повече), където вратите се затварят отвън навътре и дори да застанат на самия праг те ще ги избутат и няма опасност да ги притиснат, но аз не съм виждал притиснати ръце и пръсти, а само чанти и якета при старите влакове.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1332
    • View Profile
Би било добре, когато ги модернизират
А план за модернизация има ли?

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
1017 (само той от състава) е с прясно боядисани в зелено дръжки и боядисани врати. Изглежда свежо  :)  :fan:

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Да има.
Къде може да се види този план за модернизация ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!