Author Topic: Най-големите боклуци, обслужвали МГТ през годините  (Read 52073 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Така можем да кажем и за землянските 0305-ици, които повечето също са на доста прилично ниво.

Да и постепенно остават без работа, същото става и с дружбенските и с малашвските.

А аз като пълен боклук бих визирал 1379. Дано някой го помни - рязан икарус, на който по чудо не му падна занитената задница. Дори и арката от геленга стоеше.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Аз го помня и мисля че не си прав, той беше с турбо със шест скорости и вървеше доста добре.Мога да ти кажа стар инв. номер и причината за рязането естествено.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
АМ 3400 ли беше КАТ номерът?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Така можем да кажем и за землянските 0305-ици, които повечето също са на доста прилично ниво.

Да и постепенно остават без работа, същото става и с дружбенските и с малашвските.

А аз като пълен боклук бих визирал 1379. Дано някой го помни - рязан икарус, на който по чудо не му падна занитената задница. Дори и арката от геленга стоеше.
На това чудо самата му задница беше заварена накриво.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Абсолютно!Просто зависи от поддръжката.
Но има и изключения - Икаруса.Български хубав Икарус няма!!!Ако ще 200 ОР-та да минат пак са си Икаруси!То вътре мирише на гориво с конски изпражнения, возиш се по зле и от каруца, дрънчи, трака, скърца...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Все пак не трябва да забравяме, че Икарусите са най-дълго експлоатираните автобуси у нас.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline DEUTSCH

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
  • Това е малка и сладка котка!
    • View Profile
    • Email
Съгласете се обаче, че тези автобуси са ценни уникати от историческа гледна точка и трябва много да се пазят. Особено най-старите, които имат метален кант на отваряемата част на стъклата. Не знам някъде въобще дали има друг такъв запазен, особено съчленен. Дано ги поддържат в приличен вид и занапред.
A Икарусите не са ли? :angry:

|^^^^^^^^^^^^^|
|  Греяна Ракия    ||''''''\\__,
|_________________||___|__|
(@)(@)'''''** |(@)=(@)*|(@)
Помогнете на камиона с Греяна Ракия да обиколи света

Offline DEUTSCH

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
  • Това е малка и сладка котка!
    • View Profile
    • Email
Тези 40-годишни барутници 0305 и Юлие имат късмета, че 20 години са карани в Германия.Иначе ако бяха карани в България щяха още по времето на Тодор Живков да са бракувани.
« Last Edit: 18.02.2010, 23:28:54 by DEUTSCH »

|^^^^^^^^^^^^^|
|  Греяна Ракия    ||''''''\\__,
|_________________||___|__|
(@)(@)'''''** |(@)=(@)*|(@)
Помогнете на камиона с Греяна Ракия да обиколи света

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Съгласете се обаче, че тези автобуси са ценни уникати от историческа гледна точка и трябва много да се пазят. Особено най-старите, които имат метален кант на отваряемата част на стъклата. Не знам някъде въобще дали има друг такъв запазен, особено съчленен. Дано ги поддържат в приличен вид и занапред.
A Икарусите не са ли? :angry:
Разбира се, че да, но тук говорехме конкретно за О 305 Г. Трябва да се запазят освен тях, няколко Икаруса, както и Чавдари 11М4 и 11Г5.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline dimitar_1187

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 97
    • View Profile
    • Email
Аз смятам,че трябва да се запазят абсолютно всички Икаруси колкото се може по-дълго време,защото това са едни много здрави и много качествени автобуси доказали се през годините и се доказват все още!А колкото до Хюлиезите и 0 305 Г трябва час по-скоро да бъдат нарязани.Това са най-големите боклуци в целия градски транспорт!Искренно се надявам в най-скоро време да им кажем ПОСЛЕДНО СБОГОМ.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Боклук, боклук, ама какъв!? В темата вече не веднъж бяха изреждани предимствата и недостатъците на повечето модели. Подобни хвърчащи изказвания не са на място тук!

Offline DEUTSCH

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
  • Това е малка и сладка котка!
    • View Profile
    • Email
Автобусите 0305 са си свестни, макар да са по на 40г.Повечето са без проветрение и задницата им е много шумна.Като във Варна трябва да се използват само за селски автобуси.Една жена припадна от жега в Иелез.Яд ме е на това че Икарусите са нови а ги бракуват.По междо другото колко Икаруса и 0305 иелез има в София?

|^^^^^^^^^^^^^|
|  Греяна Ракия    ||''''''\\__,
|_________________||___|__|
(@)(@)'''''** |(@)=(@)*|(@)
Помогнете на камиона с Греяна Ракия да обиколи света

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Около 100 икаруса и 50 мерцедеса.

Offline DEUTSCH

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
  • Това е малка и сладка котка!
    • View Profile
    • Email
Ей аз гледах в спирка.орг колко такива Иелези и 0305Г са в София ама много барутници-над 50 са.Във Варна Транстриуф се вразумиха та почнаха да ги бракуват.Има 2 съчленени Иелеза,3-а соло и 1 305Г мерцедес в движение.А общо бяха към 20 съчленени и 10-15 соло. :)

|^^^^^^^^^^^^^|
|  Греяна Ракия    ||''''''\\__,
|_________________||___|__|
(@)(@)'''''** |(@)=(@)*|(@)
Помогнете на камиона с Греяна Ракия да обиколи света

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Около 100 икаруса и 50 мерцедеса.
50+ само в Дружба...

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Около 100 икаруса и 50 мерцедеса.
50+ само в Дружба...
Мислех,че става въпрос само за Юлиетата(всъщност незнам как е правилно извинявам се предварително).
Значи трябва да са около 100 икаруса,50 юлиета ,70 о305 и 70 О305Г.
Колега беше напраивл таблица на подвижния състав,но не помня в коя тем.

Offline DEUTSCH

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
  • Това е малка и сладка котка!
    • View Profile
    • Email
Около 100 икаруса и 50 мерцедеса.
50+ само в Дружба...
Мислех,че става въпрос само за Юлиетата(всъщност незнам как е правилно извинявам се предварително).
Значи трябва да са около 100 икаруса,50 юлиета ,70 о305 и 70 О305Г.
Колега беше напраивл таблица на подвижния състав,но не помня в коя тем.
Ето тук има 1 такава таблица:

|^^^^^^^^^^^^^|
|  Греяна Ракия    ||''''''\\__,
|_________________||___|__|
(@)(@)'''''** |(@)=(@)*|(@)
Помогнете на камиона с Греяна Ракия да обиколи света

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Като говорим на тази тем мисля,че никой не спомена BMC 220 slf.
С доста тясно пространство м/у седалките,вече двигателите им издават нетърпими звуци и се движат килнати на една страна.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
е то защото тук става дума за возила, обслужваЛИ МГТ, а уви, всички имаме нещастието БМЦ220слф да ни обслужват все още  :D

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Между другото никой не се сети за архаичните Фиат-ове от Торино с двете врати по средата - дойдоха през 1992-ра на самоход през Гърция и от 2-3 правеха един. Поеха 404, чат-пат цъфваха и по други линии - 84, 204, 306, селските рейсове. Изкараха някъде до май-юни 1995-та, когато изчезнаха яко дим....
По рейс и по жена не се тича!