Схемата на уличната мрежа на София е радиалнокръгова, а не кръгова и изводът на Спаси София , че втори външен(според мен трети) градски ринг е основното направление, а не България е погрешен. Целта на радиалнокръговата схема на уличната мрежа е автомобилите да бъдат отбивани по различните кръгове(рингове) и така да не влизат в Центъра. Това означава, че радиусите и кръговете са равнопоставени и е важно безпроблемното отливане и вливане от радиусите в кръговете и обратното. Имаме я тая глупост при Околовръстното , което се изгражда като директно направление, а излизането и влизането примерно като на Симеоновско е светофарно регулиранои други подобни кръстовища т.е затруднени. Сякаш Околовръстното е кръгова писта на която е важно да си въртиш в кръг, а не да влизаш или излизаш от София. Да за транзитния трафик е така, тировете трябва да заобикалят София, но голямата част от автомобилите влизат и излизат от София и затова е важно не само директното направление но и лесното вливане и отливане от него и така примерно един автомобил да предпочете от Люлин до Младост да мине по Околовръстното, а не през Центъра. Всеки обаче избира този кръг по който да върти зависимост от това за което е тръгнал и затова автомобилите по България могат да се вливат както и по Гешов така и по Евлоги Георгиев от втори ринг.
Подлеза добър или лош е даденост и е откровено безумие този централен перон на трамвая, като имаме и разменяне на коловозите, само заради наличието на врати само от едната страна на трамвая. Макар че по тм7 се движат само Песи, които имат врати и от двете страни.
За мен решението е като цялото движение от Гешов се качи на кръговото, а не само левите завои, а България остане директно безконфликтно направление. Причината за това е не че България е по важна от Гешов, а трамвая който така ще стане безконфликтен а и него няма как да го качим на кръгово. Основен проблем който трябва да се реши е връзката на градския транспорт с подлез в това кръгово или връзката на автобусите с трамвая и бъдещото метро. При всички случаи ще имаме метро на минус второ ниво и автобуси на второ ниво и връзката няма да бъде много бърза но поне трябва да бъде функционална и максимално удобна.