Малко летищни аквариуми... Сините В13-20 мисля, че са от Бургас или Варна. При тях е характерна широката пластмасова странична лайстна и надпис "Чавдар" от отделни пластмасови букви, които са се слагали в първите години. На снимка В13-20 5 се вижда инвентарен номер, приличащ на 115. Съчлененият е от София - края на 80-те / началото на 90-те.
Украската е била от значение, синьото по аналогия от предходните е за междуградски, като белите ленти са изоставени за сличая. Било е част от последващите изпитания, проведени непосредствено във времето към края oт изпълнението на гръцката поръчка. Това е опитът да се пусне междинен модел, крайградски, тоест между 11М4 и В 13-20. Не случайно пробите продължават като перонни автобуси, където условията по отношение експлоатацията в градска и междуградска среда рязко и за кратко се противопоставят. Тогавашните технически възможности и решения са търсени на базата на так.нар ''бавен'' или ''бърз'' дефиренциал със съответните плюсове и минуси. Акцентирано на максимално благоприятна среда от лек път с минимум потегляния, спрямо недостатакът при претоварване, както е по летищата - където пък автобусите са принципно различини на тези два начина. Или търсене предела на възможностите на 11М4... впрочем както е сега за най -удачен при излетните линии.
Отказват се от този подход, като все пак има пусната известна бройка, която е на синьо бяло райе, но те и не изкарват дълго, именно поради това съчетание. Другата използвана тогава украска е жълто -оранжева, която е заместила изоставаната чарена за градските. Когато то отпада, червеният цвят (с бели капаци) е върната, било е предвидено да остане само на съчленените. Просто при въвеждането на новия модел са попроменили нещата.
Символиката на украските е била и с цел улеснение при някои сервизни дейности изискващи специфика. Например при гумите, за който при двата модела се е допускало по два различни размера от три възможни.
Не случайно тук -там има снимки на 11М4 / 12М4 в нехарактерното червено -бяло. А по принцип жълтите, зелените и кафявите райета на бяло и техните комбинации са били нещо друго, показващо юбилейна или поредна бройка.