Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743856 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1440 on: 17.07.2012, 10:02:47 »
Едва ли фабрично произведените двигатели на Тедомите се скапват така, както на един самоделно преправен мерцедески двигател. Аз като пътник, не смятам, че е нормално в задната част на автобуса подът така да е нагорещен, че да ти пари на краката :help: Ще стане някой инцидент и тогава ще се усетят да не правят подобни шмекерии, но ще е късно :(
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1441 on: 17.07.2012, 10:14:36 »
Едва ли фабрично произведените двигатели на Тедомите се скапват така
Два Тедомски мотора гръмнаха преди 300 000 км., сам си прави изводите.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7052
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1442 on: 17.07.2012, 10:25:14 »
Тедомските мотори може да са гръмнали и заради некомпетентна подръжка и експлоатация.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1443 on: 17.07.2012, 10:29:35 »
Тедомските мотори може да са гръмнали и заради некомпетентна подръжка и експлоатация.
Няма такъв случай в Дружба на какъвто и да е мотор. А като не вярваш проблема си е твой.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1567
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1444 on: 17.07.2012, 10:30:37 »
Явно това което разправяха чехите в началото, че са изчислили моторите да работят на метан не е било вярно.  При горенето на метана има много по-лошо мазане на сегменти и клапани поради по-ниското съдържание на въглеводороди в сместта.
За да се решат проблемите трябва да се използват специални усилени сегменти, клапани, дори при някои модели двигатели се препроектира главата, блока и буталата за да се решат подобни проблеми.
От моята практика, 2.0 л. бензинов мотор фабрично издържа без основен ремонт на метан около 150-200 000 км. В градовете където се използват автобуси на метан пробега без тежки ремонти е между 450 000 и 700 000 км. Това са автобуси предимно с фабрични мотори от марките Мерцедес, Ман и Ивеко. Обърнете внимание на сравнително малкия пробег, който имат автобусите на метан внесени втора употреба.
The Grand Tour

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1446 on: 25.07.2012, 22:47:46 »
3694 ми изглежда един от най-добрите Хюлиези, много поддържан ми изглежда а вече е и пребоядисан.

Днес по 76 видях един прясно ремонтиран зелен Мерцедес, още лъскав и миришеше на прясна боя, ама забравих инв.номер.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1447 on: 25.07.2012, 23:22:44 »
3289 трябва да е. Той скоро се върна от ремонт.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1448 on: 25.07.2012, 23:28:16 »
Да, 32ХХ беше, 76 сега половината линия е със обновени зелени Мерцедеси и обслужването е на много добро ниво, останалите са добрите стари О 305-ци.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2742
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1449 on: 25.07.2012, 23:41:42 »
Което обяснява наличието на кошници по А88 - О 305 (Г) трябва да бъдат забранени през лятото - онзи ден попаднах на една сапунерка по 9ТМ с един (1) отваряем прозорец, което по тази линия си е равно на опит за геноцид.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4633
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1450 on: 26.07.2012, 18:55:54 »
Понеже не се бях возил на 3589, а колегите от форума едва ли не го изкараха подвижен гроб, та и аз даже писах по въпроса, искам да изкажа впечатленията си от него: Какво му е на автобуса? Писа се, че идва ли не ревял като Хюлиезите или почти като тях. Нищо подобно! Отвътре е страшно тих, скоростите работят идеално, отвън се долавя едно тракане, но това, продполагам, е от особеностите на смазването на двигателя при работа с различно като характеристики гориво. Салонът е перфектен, возията е добра. Е, както се очакваше, го има елегантното пропадане на тавана в задната част при преминаване през неравности, но нищо фатално по автобуса. Дано изкара дълго, но и дано си остане единствен.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1451 on: 26.07.2012, 23:14:44 »
Август-септември миналата година, когато го пуснаха наистина беше перфектен като салон, вътре чисто, обновено, мирише на ново, последно случих на него преди 2-3 месеца и салона отзад беше почнал да прилича на останалите от серията. Иначе и на мен ми харесва като цяло, но от доста време не съм се качвал на него, все не мога да го нацеля.

А пък 3663, с двете метанови уредби също май е доста успешен, освен на 113 го виждам и на 413, а вчера беше и на 305.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1452 on: 31.07.2012, 11:40:22 »
3294 е в Малашевци.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3220
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1453 on: 31.07.2012, 11:57:16 »
3294 е в Малашевци.
Сигурно за скорости.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1454 on: 15.08.2012, 21:06:59 »
Едно от боядисаните парчета фолио на 1767 в задната част от шофьорската страна се е отлепило и отдолу се вижда предишната черна боя, незнам защо още тая грозотия и гнусотия не е отишла на ОР, сигурно 367 го е изпреварил. :/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1455 on: 15.08.2012, 22:45:49 »
Тая грозотия и гнусотия би трябвало да си я оправят в гаража, защото от неговата партида не е ходил на ОР автобус. А този, който е решил/одобрил да се боядисва върху фолиото преди 2-3 години е тотален некадърник...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1456 on: 16.08.2012, 09:20:46 »
В гаража са доказали, че не могат да я оправят, освен това тези от неговата партида са далеч в недостатъчно добро състояние, че да не се нуждаят от ОР в никакъв случай. Не съм се возил в такъв автобус, но всичките са ужасни грозници наред, с отвратителната гаражна боя, която първо е някакъв умрял цвят и второ е нискокачествена. Заглеждал съм такъв автобус спрял на спирка и виждам как жълтите лайсни на стъпалата са счупени, а някъде и ги няма, подовата им настилка вече се е разръфала, мисля, че това са достатъчно причини да отидат на ОР, а сигурно вече имат и достатъчно много корозия, това са хубави автобуси които изглеждат изключително лошо поради приумицата на Земляне да ги пребоядисват за реклами преди години, след което не са могли да ги пребоядисат качествено в оригиналните им цветове, минали са и още години износили са се и са се влошили значително, макар, че 1771 има специално излъчване дори и той не изглежда като първокласен автобус, избелял е на места. Освен това факта, че от съчленените им събратя в Дружба вече има един минал ОР говори сам.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1457 on: 16.08.2012, 09:52:54 »
От съчленените им братя ОР са минали 16 автобуса, а не 1..
НЕ на хейтърството!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1458 on: 16.08.2012, 10:16:54 »
Всяко по реда си... Определено има тенденция късите автобуси да се пращат след по-дълъг пробег/период на ОР. Отделно белите МАН-ове са в далеч по-неприятно състояние и мисля, че е по-добре приоритетно да изпратят тях.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1459 on: 20.08.2012, 22:55:26 »
Някой отбелязал ли е, че 3289 от 2-3 седмици движи след ОР в Дупница
НЕ на хейтърството!