Author Topic: Неефективните автобусни линии  (Read 66288 times)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #160 on: 15.11.2013, 21:54:48 »
78 и 79 са достатъчно нарядко. Трябва да се мисли за намаляване на интервала . Когато беше на 12-14 минути 78 се ползваше доста , сега също в някакви моменти са пълни по всички направления и райони .
По-скоро трябва да се мисли за линия от Враждебна - Владимир Вазов - Резбарска - Централна гара , а 78 да се скъси до Автогара Изток.
С тази нова линия се покрива и невъзможността от Левски да се достигне до района на бившето СОМАТ , Електро Север и още няколко дестинации.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #161 on: 15.11.2013, 22:18:15 »
За посочените връзки по-скоро може да се удължи 100.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #162 on: 15.11.2013, 23:17:03 »
Помислих го , но явно неистово се драпа да има до Пътностроителна техника.
Мислех си и за удължаване на 85 или 285 , посредством Т образно на Енергоснабдяване Север /колело на Стефан Караджа.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #163 on: 15.11.2013, 23:21:50 »
По-скоро не. Ако 100 се удължи се губи връзката с ПСТ, която беше в основата на последното удължаване, а ако се пусне по Резбарска (където потокът е нулев) ще се загубят спирките по Владимир Вазов и пазара Хаджи Димитър, които се използват от служители на ПСТ и пътници в посока от/за Орландовци и Бенковски. Не е лошо да се помисли за някаква оптимизация на 100, но това е трудна задача. От една страна автобусите през деня возят главно въздух и почти липсват ентусиасти, които да търпят 30 минути лашкане из Военна рампа за да стигнат до Бенковски, от друга - в час пик линията е натоварена в района на Стинд и е без алтернатива по ул. Първа българска армия. Предложението на София 70 не е лошо, удължаването на 85 също е идейно. Може би трябва да се направи общ план за 78, 79 и 100, защото и трите линии подлежат на оптимизация.
« Last Edit: 15.11.2013, 23:25:00 by Sofia »

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #164 on: 20.12.2013, 18:01:02 »
Предлагам автобусна линия 10 изобщо да не влиза в Абдовица, поради системни вандалски прояви. На входа на Абдовица да бъдат поставени предупредителни табели за опасност. Да не се чака оптимизацията след откриване на метрото, а още от месец януари да влязат промените. Ако трябва, нека се добави допълнителен маршрут към настоящия, за сметка на спестения път.
------------------------

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #165 on: 23.04.2014, 00:51:34 »
Специално с А 8 пътувам абсолютно всеки и определено не мисля, че е за маломерни возила както е упоменато в един от предходните постове. Да в участъка от бл.501 в Дружба2 (Родеото) - Герман наистина не е много натоварена, но в останалата част от маршрута линията е доста натоварена, да не говорим в час пик. Дори няма да е лошо да се помисли над идеята за намаляване на интервала в пиковите часове.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #166 on: 23.04.2014, 11:50:47 »
Може би има смисъл да се подсили 8 с допълнителна кола делник пик. Пътувал съм няколко пъти от Гара Искър до Казичене в събота или неделя и определено натоварването е малко - през цялото време има свободни седящи места. 10 трябва да се закрие - и в Абдовица и в Миленков има вандалски прояви а и хубавите нови автобуси се трошат по разбитите улици на кварталите.  :(

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #167 on: 23.04.2014, 12:16:16 »
Ако А8 се товари само в северния си клон, може би решението е да се засили А14.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #168 on: 23.04.2014, 20:23:28 »
А не може ли А8 да се прати до бул. "А. Малинов" през МС Цариградско шосе? Така хем селата около Гара Искър ще имат връзка с метрото, хем няма да се хаби нафта по неефективен маршрут. Дори линията ще е по-къса и интервалите ще паднат с 2-3 мин.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #169 on: 23.04.2014, 20:29:13 »
То по тази логика,дай да пренасочим и А7.В час пик не съм пътувал,с повече от 10 човека в автобуса....

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #170 on: 23.04.2014, 21:45:19 »
Тия там 7, 8, 14 и 10 возят по 10-15човека макс :D
Даже на 8цата точно през деня (към 10-11ч) от Герман до Дружба празен автобус, и от Дружба до Кривина - 1 човек

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #171 on: 23.04.2014, 22:47:13 »
Не съм съгласен само за 14.Навремето,когато се обслужваше от Икарус,автобуса винаги беше пълен,недай си боже,да пуснеха 11Г5.10-15 души,се возеха само след Кривина посока Изток.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #172 on: 23.04.2014, 22:55:01 »
А не може ли А8 да се прати до бул. "А. Малинов" през МС Цариградско шосе? Така хем селата около Гара Искър ще имат връзка с метрото, хем няма да се хаби нафта по неефективен маршрут. Дори линията ще е по-къса и интервалите ще паднат с 2-3 мин.
Най-вероятно ще се довозват догодина до метростаницята на Искърско шосе.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #173 on: 23.04.2014, 23:29:38 »
Не съм съгласен само за 14.Навремето,когато се обслужваше от Икарус,автобуса винаги беше пълен,недай си боже,да пуснеха 11Г5.10-15 души,се возеха само след Кривина посока Изток.
Ама навремето, сега вече не е така.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #174 on: 23.04.2014, 23:30:28 »
А не може ли А8 да се прати до бул. "А. Малинов" през МС Цариградско шосе? Така хем селата около Гара Искър ще имат връзка с метрото, хем няма да се хаби нафта по неефективен маршрут. Дори линията ще е по-къса и интервалите ще паднат с 2-3 мин.
Най-вероятно ще се довозват догодина до метростаницята на Искърско шосе.
До тогава обаче трябва да се помисли за по-оптимален вариант. Според мен А14 няма нужда от засилване, ако не се ползва след Кривина. По-умно е А8 да се скъси от Кривина до Гара Искър или Дружба-2 като отпадне трета кола, която е до 11:00 в делнични дни. Какви хора се возят по тези линии? Плащат ли си изобщо?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #175 on: 24.04.2014, 03:15:20 »
Плащат та как, тези линии са с кондуктори( за съжаление не всички). Возил съм се за съжаление само 1-2 пъти, за А14 до Кривина нямаше почти никой, от Казичене до София по едно време хората висяха по вратите даже в късо Конекто.

4-ката също почти винаги е пълна и също е с кондуктори колкото и пъти да го засека напоследък. Дори и да се качиш без билет идват и те таскуват, което за тези линии си е много удобно междудругото защото няма от къде да се купят билети.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #176 on: 24.04.2014, 13:26:13 »
14 е натоварена само в делник до Казичене и може би има нужда от подсилване  с 1-2 коли в пик и затягане на разписанието така интервалът може да стане 20-21 минути. 4 е най-добре да отива до МС Младост 3, преминаването на единични автобуси по Ратко Димитриев е възможно макар и с известни затруднения. :) 

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #177 on: 24.04.2014, 17:19:18 »
Пак да се включа понеже съм от Казичене и мога да дам по-обективно мнение. 14ката е с достатъчен брой коли и в момента е с добро разписание за линия като нея, въпреки че натоварването след Кривина е минимално го има. Същото мога да кажа и за 8цата единствено би могла да бъде подсилена с 1 кола която да се движи Кривина - Гара Искър и то само в час пик както беше някъде до около 2000, но от тогава до днес все пак жителите на Казичене са се увеличили неколкократно и мисля, че няма да е неефективна както беше тогава. Мисля, че я бяха кръстили 8А.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #178 on: 24.04.2014, 21:34:56 »
А4 не знам какво ви пречи. Линията си е пълна, в бъдеще може да се съкрати до Младост-2, но засега си е добре.
Идеята за 8А е много добра. :fan:
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #179 on: 28.04.2014, 09:33:44 »
Проблемът е, че до МС Младост 3 няма довозване и съответно е удобна само за най-близките блокове от Младост 3 и Младост 1А. От друга страна съчленени автобуси няма как да стигнат до въпросната метростанция, няма как и да обърнат и затова е най-уместно 4 да стане довозваща линия и без това се обслужва от единични автобуси.  :)