Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - s_o_kv_v_zp_l_s_o

Pages: [1] 2 3 ... 7
1
В Будапеща логото на различните линии е в различн цвят , а на 4-та линия ще е малко по-различно . Но в София ще е еднакво за всички линии , защото МД1 попринцип е червен , а логото син ;)
Еми като има за сега само 1 линия няма проблем, обаче като станат повече, ще стане объркване

2
Половината червено, половината синьо не е лош вариянт. Ами ако не се различават по цвят, как ще се разбере, кой подлез за коя линия води ?

3
Да знам, че имаше еднакво по форма с това ---> http://www.reklamator.com/pi/3kJ5ZdJZ3w20071003132315.jpg
Обаче е много по интересно. Като се загледаш си е стрелкичка за надолу и "м"
А сигурно, като пуснат и другите 2 линии логото ще се смени. Аз мисля, че ще е по добре, то да си остане същото и за 3-та диаметъра. Да се различават само по цвета си
червено -1МД.
синьо -2МД
зелено - 3МД.

4
Според мен са в северната част на вестибюла. Там, където са сегашните каси, стената в посока ЦУМ.
Ще преместят касите от южната страна, а онези турникети могат да останат само за да контролират потока, т.е. ще се отварят в двете посоки, без да е небходимо плащане. Или пък, въобще да ги преместят перпендикулярно на сегашното положение - да преграждат още на влизане десния поток.
Е нали, като може да се минава без билет ще има гратсчии ??? Как така турникети  могат да се въртят и в двете посоки

5
Е какво му е хубавото. "М" и стрелка надолу отделно , а старото хем е "М" хем е и стрелка като се загледаш.

6
Какво мислите за логото?
Защо ли го смениха ??? Предното лого беше много по-хубаво, от където и да се погледне.
На 1-вата снимка се вижда ЛОГОТО ПРЕДИ
на 2-рата Също
на 3-тата и 4-тата е сегашното.

7
Ако иде реч за някои новопръкнали се столичании, да, все пак не е в центъра, за разлика от Хемус. Ама всеки софиянец си знае къде е Интерпред. Това е до осведоменост просто. Иначе принципът за наименование на станциите е един и същ. Или може да се кръщават на  търговски обекти, на хотели, на офис центрове, или не могат, това е. И ако могат, по-популярно наименование от това на Интерпред, съответното място НЯМА!

Ами нека се осведомят и за Жолио Кюри. Така или иначе темата започна с Хемус, не с Интерпред и какво е подходящото име на онази станция, а и, която ВЕЧЕ е решена.

Колкото до станцията при Хемус..според мен 2 са удачните варианта- Хемус и Музей Земята и хората
На това ли му викаш "РЕШЕНА" ???
Днеска се казва окончателно - Изток, утре е ул. Жолио Кюри.
Щом казваш .

8
Значи като плочките са били на грубата мазилка, не са били устойчиви. Значи с тези плоскости по-добре ще залепнат.
Аз около преди 8 месеца писах до СО. И те ми върнаха отговор :
"Веднага след получаване на подадения от Вас сигнал за наличие за слабости при вътрешното оформление на информационното обслужване на пътниците, както и за лош вид на някои от съоражениата по метростанциите, беше извършена пълна проверка за подобни по всички метростанции. Всички констатирани забележки са възложени на съответните длъжностни лица за отстраняване.
************
За отразяване обективно на реалността трябва да кажем, че забележките Ви не са от влошена поддръжка, а са получени от причини като участие на различни изпълнители при извършване на довършителните работи по обектите на метрополитена, скрити дефекти на некачествени строителни работи и други подобни.
************** "

PS. Леле най после го преписах :D

9
KRUPA е прав. Това, че има 2-3 % Софиянци, които не знаят къде е Интерпред, не означава, че станцията трябва да се казва по този отвратителен начин "ул. Жолио Кюри".
Ако не се знае къде е Интерпред, тъпата улица ли да се знае къде е ?
Интерпред е известно на над 95% от Софиянците и гостите на София.
Същото важи и за"Изток" и "Изгрев"

10
Грег, според мен станцията на Хемус трябва да си се казва "Хемус". Ясно ми е, че това е частен хотел, но просто това място така е известно. Още повече, може да се твърди, че станцията е кръстена на старото име  на Стара Планина :P  Да не говорим, че в цял свят има станции, които не са кръстени на улиците покрай тях.
По тая логика значи и станция 10 от 1МД. трябва да се казва Интерпред (Това ми харесва) (y)

11
Искам да попитам нещо.
2МД. през 2012 ще върви от Обеля, през Надежда, Централна гара, центъра, НДК до Лозенец. Обяче нали през 2012 целия МД ще заработи. От станция Обеля (1) до станция 11 ?
И какво ще стане със станции 12,13 и 14 от 2 МД ? Кога ще заработят и те ?

12
Не знам за правописната грешка. Така ми пишат в писмото от СО. Обаче защо да се казва така станция 10 от 1МД, след като има много по добри и свежи имена.
Попринцип аз не харесвам името на станция да е на човек.

13
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 15.03.2009, 15:12:19 »
Да да заепих фо. По-добре късно отколкото никога :D

14
Е като пуснат 2МД. няма ли да се виждат само и единствено подлезите за 1-ви и подлезите за 2-ри МД ?

15
Да ок името на улицата. Обаче отпред в това "ул." не е много добре. Дори няма да звучи хубаво станция "ул. Жулио Кюри", както ще звучи: Станция Интерпред/Изток/Изгрев.

16
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 15.03.2009, 13:59:51 »
Какво стана с К.Величков ?

17
Аз бях чел некъде, че когато тръгне 2МД. касата и турникетите ще се преместели, така че спокойно да се преминава от единия перно в другия без повторно таксуване или изобщо минаването през турникетите.
Относно за инвалидите се знаеше одвна, че всяка нова метростанция ще има асансьори. Даже ако се загледате малко в снимката на станция 10, която качих по нагоре се вижда малка част от асансьорите (те са малко по-навътре).
Така, че няма да има проблем с трудно подвижните хора. Асансьорите са за това.

18
3-тата е от Прага

19
Значи няма да има проблем на никоя от новите станции да се слезе, и без закупуването на ново билетче да се влезе пак на другия перон. Включително и на Младост ( Опс извинявам се на станция "жк. Младост 1")

20
Нали тези стълби, които се виждат, не са за връзка на касовата зала с перона, а е връзка м-ду. самоте перони?
Доколкото знам връзката м-ду. касите и пероните се осъществява само и единствено с асансьори и ескалатори.

Pages: [1] 2 3 ... 7