Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bvz

Pages: [1]
1
Съжалявам, ако вече е обсъждано някъде, но има ли някаква информация за бъдещата организация на движението по новооткрития участък от СОП?
Преди няколко дни минах оттам и забелязах, че в локалните платна има уширения, които вече са маркирани със знак Д24 "Автобусна спирка.
Дали някой от автобусите от Герман/Лозен ще минава оттам или пък в най-смелите ми мечти от Кривина/Казичене?

2
https://stolica.bg/mestna-politika/avtobusite-63-i-66-shte-se-dvizhat-tselogodishno-do-vitosha-dve-linii-za-severnite-raioni-na-sofiya

 :arrow: ТБ3 Надлез Надежда - УМБАЛ Св. Анна
 :arrow: TБ7 Гоце Делчев - Петте кьошета - Люлин
 :arrow: ТБ8 Гоце Делчев - Сточна гара
 :arrow: А63, 66 - целогодишно до Витоша
 :arrow: А306 - закрит
 :arrow: N1, N2, N3, N4 - закрити до края на годината
 :arrow: А21/22 - две отделни линии

3
Според последно представения проект за обновяване на ул. Граф Игнатиев, трамвайното движение ще бъде реорганизирано. След пл. Гарибалди трамвайното движение се осъществява в ЕДИН коловоз. На пл. Славейков и кръстовището с ул. Г.С. Раковски преминава в два коловоза, след което движението отново преминава в ЕДИН коловоз до кръстовището с бул. Патриарх Евтимий и бул. Васил Левски. След това движението се осъществява по два коловоза.

4
Ето още малко информация за трамваите Be 4/6.
(Извинявам се, ако има неточности по превода - ще приема всякакви корекции по техническите характеристики).
Това, което разбрах от официалните съобщения е, че всички трамваи от тази серия ще бъдат изпратени към София.

инв№в движение от   
 :arrow: 659   06.04.1990   "TB13: 45 (1990). Доставен на 23.2.1990. В движение от 6.4.1990. Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 25.2.1999-16.4.1999 (Изгточник: TB15). До септември 2003 се движи със старата емблема на BVB и надпис ""Guggummere""."  :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 660   11.04.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 19.5.1999-16.7.1999 (Източник: TB15). От 1.4.2003 до април 2004 се движи с реклама на "Black Box" със сиви врати.
 :arrow: 661   12.04.1990   "TB13: 41 (1990) Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 2.6.1999-4.8.1999. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар." :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 662   26.04.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 5.11.1998-18.12.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 663   15.05.1990   "TB13: 45 (1990). TB15: 114 (1990). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 27.1.1999-17.3.1999. (Източник: TB15)."
 :arrow: 664   17.05.1990   "TB15: 114 (2003). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 16.12.1998-12.2.1999. (Източник: TB15)."
 :arrow: 665   23.05.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 18.11.1998-14.1.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 666   12.06.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 7.10.1998-20.11.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 667   22.06.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 4.8.1998-24.9.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 668   04.07.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 24.3.1999-7.5.1999. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар.
 :arrow: 669   11.07.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 21.4.1999-15.6.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 670   16.08.1990   "TB15: 171 (1992). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 19.9.1997-20.2.1998.  В движение от 20.3.1998. (Източник: TB15). До средата на 2004 е все още със старото лого на BVB"
 :arrow: 671   08.08.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 25.9.1998-9.11.1998. От 9.10.1997 е оборудван с колела от тип SAB V60. (Източник: TB15).
 :arrow: 672   07.09.1990    Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 13.3.1998-4.8.1998. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар.
 :arrow: 673   18.09.1990   Нископодовата част е изградена в периода 21.10.1998-7.12.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 674   03.10.1990   Oт 27.2.1995 до 23.2.1996 с матричен показател за линията и крайната спирка. От юли 1996 пробно с външни копчета за вратите. Нископодовата част е изградена в периода  16.2.1998-10.7.1998. (Източник: TB15). :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 675   15.10.1990   Нископодовата част е изградена в периода 2.12.1998-29.1.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 676   26.10.1990   Нископодовата част е изградена в периода 7.4.1999-21.5.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 677   06.11.1990   Нископодовата част е изградена в периода 17.8.1998-9.10.1998 (Източник: TB15). До средата на 2004 все още със старата емблема на BVB.
 :arrow: 678   20.11.1990   Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 13.1.1999-5.3.1999. (Източник: TB15). В началото на май 2003 е първата кола с новата емблема на BVB. По това време колите от тази серия се движат с три различни емблеми..
 :arrow: 679   04.12.1990   Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 10.3.1999-28.4.1999. (Quelle: TB15).
 :arrow: 680   13.12.1990   "TB15: 172 (2001). Оборудван с безопасни контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 16.6.1999-31.8.1999 (последният обновен Be 4/6). (Източник: TB15)."
 :arrow: 681   09.01.1991   Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците.. Нископодовата част е изградена в периода 10.7.1998-11.9.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 682   25.01.1991   Нископодовата част е изградена в периода 10.2.1999-30.3.1999. (Quelle: TB15). До края на декември 2003 със старата емблема на BVB.
 :arrow: 683   12.02.1991   Нископодовата част е изградена в периода 8.9.1998-23.10.1998. (Източник: TB15). До средата на 2004 все още със старата емблема на BVB.
 :arrow: 684   27.02.1991   Нископодовата част е изградена в периода 5.5.1999-24.6.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 685   11.03.1991   "TB15: 112 (1991). Нископодовата част е изградена в периода 31.3.1998-17.8.1998. В началото на 1996 е оборудван с нов малък преден фар. (Източник: TB15)." :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 686   10.04.1991   Нископодовата част е изградена в периода 26.6.1998-2.9.1998. (Източник: TB15).

5
През април, юли и ноември - по осем трамвая. Поне така пише в официалното съобщение.

Quote
Im April, Juli und November 2017 folgen je acht weitere Guggummere.

6
Въпроси / Re: Въпроси и отговори
« on: 01.10.2016, 10:53:10 »
Извинявам се, ако имформацията вече я има някъде, но знаете ли от кога се движат автобусите по линия 110 и намирате ли, че съществуването е оправдано по какъвто ида е параметър.
На спирките няма съобщение за откриването и и повечето автобуси днес бяха абсолютно празни.

7
Мисля си, че по примера на някои по-развити градове, гласовото оповестяване в София също би могло да се оптимизира, като предоставя повече информация на пътниците, напр. възможности за прекачване и от коя страна се слиза (ако говорим за метрото).

Едно примерно съобщение би могло да бъде: "Следваща станция "Стадион Васил Левски". Прекачване на трамвайни линии 10, 12, и 18, автобусни линии 72, 76, 204, 604, както и на автобус 94 в посока Студентски град. Слизане отдясно.".

На информационното табло пък може да се изписва и стрелката, указваща посоката на слизане: Следваща станция Стадион Васил Левски >

Същата промяна би могла да се въведе и в наземния транспорт (естествено без посоката на слизане), като ще спести много въпроси и ще улесни и пътниците.

Предполагам, че си изисква определена инвестиция за подобна промяна, но не вярвам да е толкова сериозна, колкото за някои други проекти. А с тази малка крача ще се улеснят много както персоналa, така и пътниците, които не познават добре града.

8
Предвижда ли се вече промяна в организацията на движението на масовия градски транспорт в Дружба след пускането в експлоатация на отсечката на метрото от Международния изложбен център до Аерогара София Терминал 2? Много ми е интересно дали е възможно осъществяването на идея за изграждане на малка автобусна станция над Метростанция 21 (Искърско шосе)? Не знам доколко е смешна или осъществима подобна идея, но поне според мен би подобрила транспортното обслужване на крайградските райони (Кривина, Казичане, Бусманци, Миленков, и отчасти Герман, Лозен), осъществявайки връзка с най-бързия и удобен транспорт до центъра на града (и не само) и отчасти би оптимизирала вътрешнотранспортните връзки в Дружба. Ако е смешно и нереално, кажете да не споделям повече идеи...

9
Някой знае ли, дали 316 по тм4днес продължи да се движи и след 9?

10
По света / Метро в Западна Европа
« on: 11.05.2008, 12:55:26 »
Преди Shottenring е била обща станция за U2 и U4, на едно ниво, с 4 коловоза и 2 перона. Сега тази станция е само за U4 с един (и половина) перон и 2 функциониращи коловоза. За U2 е изградена напълно нова станция, на по голяма дълбочина от сегашната (21м. под Donaukanal май бяха). Така Schottenring от станция на едно ниво за две линии се превръща в станция на две нива. А Schottenring за U2 си е напълно нова станция, затова я празнуват и нея.

11
По света / Метро в Западна Европа
« on: 11.05.2008, 01:00:38 »
Като си говорите за Виена, ето малко снимки от мястото на събитието.
Новите станции са много хубави (модерни, както бихме се изразили). Schottenring беше обща станция за две линии, сега е на две нива. На мястото на единия коловоз на U2 има бетонен перон, а над другия са направили мостче, но не е унищожен целия.
Във сички нови станции се набляга на "слънчева светлина". Ще видите колко много куполи и прозорци има.
Стадиона е с три коловоза и два перона, много се гордеят с това си откритие.
А най-хубавото е, че линията вече ще се обслужва от нови влакчета на Siemens.
Толкова, ако искате още, след малко.
Извинявам се за лошото качество.

Айде и малко лош превод>
НОВИТЕ СТАНЦИИ
“Шотенриг”
След удължаването на линия U2 станцита се превърна в транспортен възел на няколко нива. Някогашните коловози на удъжената линия в общата станция с линия U4 сега са превърнати в широк перон за пътниците по линия U4. За U2 е изградена напълно нова станция, която лежи на 21 метра под дъното на Дунавския канал. Станцията е с два отделни тунела и островен перон.

“Таборщрасе”
Станцията е разположена под земята между Новаращрасе икръстовището на Таборщрасе и Обере Аугртенщрасе. Станцията е с два странични коловоза и островен перон.

“Прaтерщерн”
Станцията ще се превърне в изключително натоварен транспортен възел и ще увеличи значимостта на линия U2. Станцията е разположена южно от ЖП гара Виена Север, която в момента се обновява изцяло. Западно от гарата е изградено хале, където са и входовете към линиите U1 и U2.

“Панаир - Пратер”
Станцията се намира под земята до Патера и е с два странични коловоза и островен перон. Стъклени куполи осигуряват достатъчно дневна светлина в станцията. От тази, както и от следващата станция е възможен пряк достъп до Виенския панаир.

“Криау”
Станцията е над земята, с изходи в двата края. Перонът е разположен в средата, а коловозите са в отстрани. Станцията, както всички надземни станции по трасето е напълно затворена, за да се избегнат аварии , причинени от метеорологични условия.

“Стадион”
Станцията е разположена успоредн на Форгартенщрасе преди и над Майерайщрасе само на 150 метра от Ернст Хапел Щадион. Концепцията за станцията е новост в световен мащаб. Тя е с три коловоза и два симетрични перона. Изходите са в двата края. За да може да се разпределят пътниците при мачове са изградени четири допълителни изхода. Чрез третия допълнителен перон е възможно да бъдат пускани извънредни влакове, които да могат да обслужват пътниците преди и след мачовете.

СЛЕДВАЩИ ЕТАПИ НА РАЗШИРЕНИЕ НА МЕТРОТО
U2 на север от Аспернщрасе до Флугфелд Асперн
Това е четвъртата фаза в разширяването на линията. Трасето е с дължина 4,5 км. и в по-голямата си част ще бъде над земята. Планирано е изграждането на четири станции. В проекта са вложени 358 млн. евро. Работата ще започне през 2009 г. и ще приключи през 2013 г.

U1 на юг от Ройманплац до Ротнойзидл
Трасето е с дължина 4,7 км. като половината ще бъде подземно, а другата половина – над земята. По проект ще бъдат изградени шест нови станции. В този етап са вложени 770 млн. евро и се очаква той да приключи през 2015 г.

U2 на юг към новите градски зони
Планира се удължаване на линията и в посока юг към новите градски зони и новата Централна гара на Виена. Строителството ще започне през 2014 г. и ще приключи през 2019 г.


Pages: [1]