Ето още малко информация за трамваите Be 4/6.
(Извинявам се, ако има неточности по превода - ще приема всякакви корекции по техническите характеристики).
Това, което разбрах от официалните съобщения е, че всички трамваи от тази серия ще бъдат изпратени към София.
инв№в движение от
659 06.04.1990 "TB13: 45 (1990). Доставен на 23.2.1990. В движение от 6.4.1990. Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 25.2.1999-16.4.1999 (Изгточник: TB15). До септември 2003 се движи със старата емблема на BVB и надпис ""Guggummere""."
доставен в София на 04.02.2017 660 11.04.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 19.5.1999-16.7.1999 (Източник: TB15). От 1.4.2003 до април 2004 се движи с реклама на "Black Box" със сиви врати.
661 12.04.1990 "TB13: 41 (1990) Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 2.6.1999-4.8.1999. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар."
доставен в София на 04.02.2017 662 26.04.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 5.11.1998-18.12.1998. (Източник: TB15).
663 15.05.1990 "TB13: 45 (1990). TB15: 114 (1990). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 27.1.1999-17.3.1999. (Източник: TB15)."
664 17.05.1990 "TB15: 114 (2003). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 16.12.1998-12.2.1999. (Източник: TB15)."
665 23.05.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 18.11.1998-14.1.1999. (Източник: TB15).
666 12.06.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 7.10.1998-20.11.1998. (Източник: TB15).
667 22.06.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 4.8.1998-24.9.1998. (Източник: TB15).
668 04.07.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 24.3.1999-7.5.1999. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар.
669 11.07.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 21.4.1999-15.6.1999. (Източник: TB15).
670 16.08.1990 "TB15: 171 (1992). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 19.9.1997-20.2.1998. В движение от 20.3.1998. (Източник: TB15). До средата на 2004 е все още със старото лого на BVB"
671 08.08.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 25.9.1998-9.11.1998. От 9.10.1997 е оборудван с колела от тип SAB V60. (Източник: TB15).
672 07.09.1990 Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 13.3.1998-4.8.1998. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар.
673 18.09.1990 Нископодовата част е изградена в периода 21.10.1998-7.12.1998. (Източник: TB15).
674 03.10.1990 Oт 27.2.1995 до 23.2.1996 с матричен показател за линията и крайната спирка. От юли 1996 пробно с външни копчета за вратите. Нископодовата част е изградена в периода 16.2.1998-10.7.1998. (Източник: TB15).
доставен в София на 04.02.2017 675 15.10.1990 Нископодовата част е изградена в периода 2.12.1998-29.1.1999. (Източник: TB15).
676 26.10.1990 Нископодовата част е изградена в периода 7.4.1999-21.5.1999. (Източник: TB15).
677 06.11.1990 Нископодовата част е изградена в периода 17.8.1998-9.10.1998 (Източник: TB15). До средата на 2004 все още със старата емблема на BVB.
678 20.11.1990 Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 13.1.1999-5.3.1999. (Източник: TB15). В началото на май 2003 е първата кола с новата емблема на BVB. По това време колите от тази серия се движат с три различни емблеми..
679 04.12.1990 Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 10.3.1999-28.4.1999. (Quelle: TB15).
680 13.12.1990 "TB15: 172 (2001). Оборудван с безопасни контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 16.6.1999-31.8.1999 (последният обновен Be 4/6). (Източник: TB15)."
681 09.01.1991 Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците.. Нископодовата част е изградена в периода 10.7.1998-11.9.1998. (Източник: TB15).
682 25.01.1991 Нископодовата част е изградена в периода 10.2.1999-30.3.1999. (Quelle: TB15). До края на декември 2003 със старата емблема на BVB.
683 12.02.1991 Нископодовата част е изградена в периода 8.9.1998-23.10.1998. (Източник: TB15). До средата на 2004 все още със старата емблема на BVB.
684 27.02.1991 Нископодовата част е изградена в периода 5.5.1999-24.6.1999. (Източник: TB15).
685 11.03.1991 "TB15: 112 (1991). Нископодовата част е изградена в периода 31.3.1998-17.8.1998. В началото на 1996 е оборудван с нов малък преден фар. (Източник: TB15)."
доставен в София на 04.02.2017 686 10.04.1991 Нископодовата част е изградена в периода 26.6.1998-2.9.1998. (Източник: TB15).