Изчисленията ми са на база сега действащото разписание в делник и празник. Закръглението в парите е на 100лв. и винаги надолу, за да не се заяде някой за 5 лева. След като не си направил труда да сметнеш и провериш, не мисля, че е коректно да подлагаш под съмнение моите сметки.
Относно това как "разглеждаш ситуацията" с Тм23 и довозването му в метрото, то ти обясних вече, че няма логика в разсъжденията ти. Общо взето връзката е като на Тм23 (спирка бул.В.Левски) с А309 (сп.Ст.гара).
Разписанието на А5 ако е "стегнато" в момента, то е точно заради маршрута в Младост 1. На мен 6 мин. в едната посока ми се виждат прекалено малко в пик, след като аз с кола трудно бих се "вписал". По останалата част от маршрута рядко има обективни причини за непредвиден престой, съответно ето, че сам достигна до извода със задръстванията по Йерусалим...
ЕДИТ: Допълнил си си мнението, затова и аз. Изглежда не правиш разлика между "връзки/довозване" и "пешеходна достъпност". Дадох ти конкретен пример. Малко са жителите на София, които имат "щастието" спирка пред входа. В този ред на мисли, винаги има едно пешеходно време за достъп до ГТ, от този момент всеки си планира маршрута така, че с най-удобни и малки прекачвания да достигне до друга точка с "пешеходна достъпност" до крайната точка. Т.е. в най-общият случай имаме два пешеходни прехода, а по време на прекачванията най-много да се наложи пресичане на булевард, поради несъвпадение на спирките. В тази схема, ти се опитваш да ми докажеш, че още един пешеходен преход е нещо нормално - ми не е. Такова нещо би направил само някой, който ще пътува до Обеля и не се притеснява от преходи пеша в каквито и да било атмосферни условия или някой "фен" на метрото с доводи подобни на твоите за трамвайният транспорт.