Идеи за промяна на ГТ в Район Хаджи Димитър и
Подуене и селските рейсове в кремиковското направление - за експериментален период от 1.09.2020 до 28.2.2021, при добър пътникопоток - остават до построяване на М3 до Ботевградско шосе/Летище София.
1. А 285 - докато не падне барикадата на Орлов мост и докато не се възстанови движението по ул.Градинарска в посока Връбница от ул.Родина на ляво по Макгахан и завой по ул.Никола Войновски и по маршрута на тб 2а и 4а до бул.В.Левски и от Сточна гара по маршрута си. В обратна посока от Сточна гара по В.Левски до пам.Левски, обръща на паметника и завива по Дондуков, Вл.Вазов, Острово и по марштута си. Тб 2а остава по този си маршрут до отблокирване на Орлов мост, а тб 4а в Х.Димитър се закрива защото с 2а имат общ маршрут. А85 и а185 остават по временните си маршрути до края на ремонта на жп моста при Владайска река.
2.А 90 - от бул А. Екзарх в посока АГ Малашевци завой надясно по Тодорини Кукли и след МС Х.Димитър завой няво по В.Вазов и по В.Кънчев до АГ.Малашевци. В обратна посока - по същия маршрут.
3.А 18 - удължаване от ул.Рояк надясно по ул.Първа българска армия, ул.Макгахан, ул.Острово, ул.Тодорини кукли, ул.Левски Вековен, ул.В.Кънчев, ул.Първа българска армия, ул. Влах камък (Автостанция Орландовци), ул.Керч, ул.Калач и по маршрута си.
4.А23 - продължава по ул.Първа българска армия, ул.Макгахан, ул.Острово, ул.Тодорини кукли, ул.Левски Вековен, ул.В.Кънчев, ул.Първа българска армия и по маршрута си.
5.А119 - от авт.Исток по Ботевградско шосе, А.Екзарх, завой надясно по Тодорини Кукли, В.Вазов и обръща при ул.Иля Войода по В.Вазов, Т.Кукли, А.Екзарх, Ботевградско шосе и по маршрута си.
6.Нова А19 - село Желява - с. Яна и по новия маршрут на авт.90 до АГ. Малашевци.
7.Нова А17 - село Сеславци - с.Кремиковци - гара Кремиковци - по прякото шосе до Челопечене - Челопеченско шосе - Ботевградско шосе - В.Вазов - наляво по ул.Станислав Доспевски - ул.Поручик Георги Куюмурджиев - ул.Поп Грую - В.Вазов, обръща посоката при ул. Иля Войвода и по В.Вазов по същия маршрут до с.Сеславци.
1. 85 и 285 са синхронизирани и разделянето им ще влоши обслужването на Хаджи Димитър - ще е трудно да се синхронизират.
2. Добро предложение, при затегнато разписание може би няма да е нужна допълнителна кола.
3. По-смислено е колата от А18 да подсили А20, който прави връзка с МД2 на Лъвов Мост за приблизително същото време.
4. Ще е нужно подсилване на А23 с допълнителна кола, също не е нужна толкова голяма обиколка, може да минава пряко по Владимир Вазов.
5, 6 и 7. Тези три предложения са свързани със сериозно увеличение на транспортната задача също така 119 остава без добро място за почивка - не е удачно шофьорите да почиват в катун Ботунец, където са изложени на риск от нападения на индийци.
Ако за 17 се вземе пробег от 117, то се влошава сериозно обслужването на Бухово,ако за А19 се вземе пробег от и без това редкия 118, то се влошава обслужването на източния край на Ботунец и на Горни Богров.